lørdag 18. oktober 2008

Min første blogg

I følge wikipedia så er en blogg "en oppdatert internettside hvor én eller flere forfattere ytrer synspunkter og forteller omverdenen om det som skjer."

Javel ja. Så det er det jeg nå har rota meg bort i her. Jeg vet ærlig talt ikke helt hvorfor det ble sånn, men her er jeg altså i gang med mitt første blogginnlegg. Akkurat nå føler jeg meg ikke helt sikker på hvor dette fører hen, men det synes jeg kanskje er like greit. Jeg har rett og slett ikke peiling på hva slags tema jeg kommer til å snakke om, men en ting er sikkert: Jeg mangler ikke ting å skrive om!

Målet mitt er å lage en blogg som er dønn ærlig tvers gjennom, både på godt og vondt. Jeg har mine meninger på det meste, og noen vil være enig, andre ikke. Håper likevel alle blir med meg videre, og gjerne kommenter det jeg skriver. Diskusjon fører verden fremover.

Da håper jeg bare at mange vil være med meg videre , så får vi se hvor dette ender!
Ha en fantastisk flott dag videre alle sammen!

Ingen kommentarer: